Ha mort Pedro Bermúdez, ‘Azuquita’, el creador del ‘rumbakalao’, a 47 anys
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’

La UD Eivissa pot acomiadar l'any com a líder si guanya a l'Antequera i el Castelló deixa punts pel camí
La UD Eivissa acomiada l’any 2023 rebent a l’Antequera a Can Misses (diumenge a les 12.00). No és un rival qualsevol. Els andalusos signent una gran temporada i són cinquens a la classificació amb 27 punts. Per això, Iñaki Olaortua considera que “l’Antequera està fent una gran temporada i hi hem d’estar amb els 5 sentits posats”. El central basc és un dels homes més utilitzats aquesta temporada pel tècnic Guillermo Fernández Romo i és conscient de que un triomf per acabar l’any podria suposar celebrar el Nadal com a líder: “Ara mateix no pens gaire en la classificació, perque encara queda molt. Sí que es vera que si arribam a les vacances com a líders, millor”.
Olaortua posa una bona nota als seus companys en aquesta primera meitat de temporada, en què l’equip no ha deixat de lluitar per la primera posició: “Duim una primera meitat de temporada molt bona. Hem de gaudir del dia a dia. Demanaré salut pel 2024 i que s’aconsegueixen tots els objectius, que és l’ascens“.
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’
Farà rehabilitació per continuar el procés de recuperació
Als seus inicis dalt el cavall, ja li va tocar per sorteig ser caixer fadrí del bienni 1991-1992
Oferir el pregó de les festes de Maó és una oportunitat per donar a conèixer aquesta realitat i per visibilitzar