Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

Enguany 13 marques de l'illa en comercialitzaran més de 23.000 litres
L’oli d’Eivissa rep la distinció Indicació Geogràfica Protegida. Enguany, 13 marques de l’illa en comercialitzaran més de 23.000 litres. Una qualitat, però, que també s’haurà de pagar: El quart de litre val 6 euros.
L’Agrupació creu que el projecte revifarà el camp, passant de les 176 hectàrees d’olivar actuals a més de 190 en els pròxims 5 anys.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
La dona, de 27 anys, hauria perdut una falange del dit gros i es troba ingressada al Mateu Orfila
Algunes fonts assenyalen que es tracta d'un pilot nord-americà de 60 anys i el seu fill de 13