Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

El grup mallorquí es va estranar a l'emblemàtic escenari acompanyat d'un bon grapat de convidats
Màgia anit passada al Principal de Palma. Màgia a les paraules, però també als sons i la música que brollava del seu escenari. Els mallorquins Oliva Trencada, presentaren el seu darrer treball ‘Cel d’horabaixa’. Un llibre disc on musiquen poemes de Maria Antònia Salvà. El d’anit era un concert especial. Era la primera vegada que Oliva Trencada actuava al Teatre Principal. Una posada de llarg que volgueren compartir amb un bon grapat de músics i amics com Roger Pistola, Joan Miquel Oliver, Joana Gomila i Cecília Jiménez.
La vigència dels versos de Maria Antònia Salvà es nodreixen dels ulls que encara els llegeixen i ara, gracies a la música de ‘Cel d’horabaixca’ també de les orelles que els escolten.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren
Una dona ha mort i altres tres persones més, entre les quals dos policies, han hagut de ser atesos pel 061