Els paons assilvestrats preocupen el sector agrari de Menorca
Els pagesos denuncien que aquests animals fan malbé els seus cultius, alerten que la població ja està fora de control i reclamen solucions a l'administració
El grup mallorquí es va estranar a l'emblemàtic escenari acompanyat d'un bon grapat de convidats
Màgia anit passada al Principal de Palma. Màgia a les paraules, però també als sons i la música que brollava del seu escenari. Els mallorquins Oliva Trencada, presentaren el seu darrer treball ‘Cel d’horabaixa’. Un llibre disc on musiquen poemes de Maria Antònia Salvà. El d’anit era un concert especial. Era la primera vegada que Oliva Trencada actuava al Teatre Principal. Una posada de llarg que volgueren compartir amb un bon grapat de músics i amics com Roger Pistola, Joan Miquel Oliver, Joana Gomila i Cecília Jiménez.
La vigència dels versos de Maria Antònia Salvà es nodreixen dels ulls que encara els llegeixen i ara, gracies a la música de ‘Cel d’horabaixca’ també de les orelles que els escolten.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els pagesos denuncien que aquests animals fan malbé els seus cultius, alerten que la població ja està fora de control i reclamen solucions a l'administració
L'han hagut de traslladar a Son Espases en helicòpter a causa de la gravetat prevista de les ferides
S’han decomissat més de mig miler de plantes de marihuana