El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
La segona groga que va veure al partit contra el Betis i que va suposar la seva expulsió ha quedat anul·lada
292
El Comitè de Disciplina de la Federació espanyola de Futbol ha estimat les al·legacions del Reial Mallorca i ha resolt llevar la segona targeta groga que va veure Omar Mascarell dissabte passat contra el Betis. Una segona groga que va significar la seva expulsió al minut 45 i que va suposar deixar els d’Aguirre amb deu tota la segona part. El comitè ha rectificat la decisió d’Ortiz Arias i deixa sense efecte la segona groga i, en conseqüència, l’expulsió. El jugador, per tant, podrà jugar el pròxim partit, dia 25 de novembre contra l’Atlètic de Madrid.
Toni Amor
El segon entrenador del Mallorca, que també va ser expulsat al Villamarín, sí que haurà de complir sanció. En el seu cas de dos partits. Toni Amor va ser expulsat per protestar i no podrà tornar a acompanyar Javier Aguirre a la banqueta fins dia 3 de desembre, quan l’equip rebi l’Alabès a Son Moix.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle