Apareix un cadàver a la platja de Son Moll, a Capdepera
El cos sense vida ha aparegut amb una armilla salvavides i sense documentació

La cantant, de 90 anys, prepara nou disc per a després de l'estiu
Omara Portuondo, als seus 90 anys irrompia anit, al Teatre Principal de Palma. Una llegenda del jazz cubà, “La novia del filin” o “La diva del Buena Vista Social Club”, el local de L’Havana que Wim Wenders va immortalitzar fa 22 anys en un documental, trepitjava Palma un any després que el concert se suspengués per mor de la pandèmia.
Aquest diumenge, i dissabte al Teatre Principal de Maó, ho feu acompanyada d’una banda de grans músics, capitanejats pel pianista Roberto Fonseca.
El concert s’emmarcava a la gira “90 aniversari”. Fa 70 anys que Portuondo actua als escenaris i recentment ha dit en una entrevista que se sent molt jove. De fet, prepara nou disc. Que començarà a gravar després de l’estiu.
El cos sense vida ha aparegut amb una armilla salvavides i sense documentació
Jaime Martínez, batle de Palma: "Si fos per mi ja haurien entrat els buldòzers la setmana passada"
La investigació es va iniciar mesos enrere arran de la mort de 3 joves a Ciutadella
Un reconeixement a una figura clau del comerç local d'Alaior, escrit en femení, perquè com ella, moltes dones han propiciat una xarxa de relacions quotidianes que enriqueixen la comunitat