Socis del Club Nàutic del Portitxol s’oposen al projecte de reforma de les instal·lacions
Asseguren que és una operació que atreu embarcacions de gran eslora
El 50 per cent de moviments són entre illes i preferentment per mar.
Acostumats a parlar del turisme que arriba a les Balears en dates com aquest pont: sabem on viatgen els balears?
Segons les agències de viatges, enguany, hem preferit quedar-nos a prop de casa. El 50 per cent de moviments són entre illes i preferentment per mar. Hi haurà aproximadament uns 8.000 passatgers que es mouran entre Mallorca i Menorca, mentre que 3.000 balears aniran a Eivissa i 1.500 a Formentera.
Pel que fa als desplaçaments a la península, els balears viatgen també desconnectar i visitar la família. Una part se’n van a passar uns dies a parcs temàtics i els altres a veure la família”, ha dit el director general de Viatges Kontiki, Pedro Iriondo.
Entre els 3 aeroports estan programats 1.068 vols, entre anades i sortides. Són dades molt semblants a les del 2019 amb la diferència de què pugen els nacionals i baixen els internacionals. Hem pogut parlar amb algunes de les persones que arriben a les Balears ha passar el pont. La majoria ho fan per desconnectar i per aprofitar el bon temps.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Asseguren que és una operació que atreu embarcacions de gran eslora
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
El Banc Central Europeu ha triat 10 dissenys finalistes sobre dues temàtiques, cultura europea o patrimoni natural