Protesten per exigir preservar els camins públics de Menorca
L'Ajuntament d'Alaior és l'únic de l'illa que encara no té aprovat el catàleg de camins
La multimedallista olímpica, promotora de la Comissió Maternitat i Esport del COE, va haver d'interrompre la lactància dels seu primer fill per anar als Jocs de Tòquio; protagonista de les III Jornades Dona i Esport del Consell de Menorca
Ona Carbonell ha estat una de les protagonistes de les terceres jornades Dona i Esport que ha organitzat el Consell de Menorca. La capitana de la selecció espanyola de natació sincronitzada va parlar anit de conciliació familiar i esport d’alt nivell.
La multimedallista olímpica, mundial i europea coneix bé el tema. Ona Carbonell va haver d’interrompre la lactància del seu primer fill per anar als Jocs de Tòquio. La catalana, amb residència a Menorca, ha estat la promotora de la Comissió Maternitat i Esport, juntament amb el Comité Olímpic Espanyol (COE).
L'Ajuntament d'Alaior és l'únic de l'illa que encara no té aprovat el catàleg de camins
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
La mare de la víctima, la principal acusada, no s'ha presentat a la lectura del veredicte
Dues persones han estat detingudes a Tànger i l'altra, a Palma. Pretenien atemptar a Espanya