La respiració, frases d’autoprotecció i altres eines perquè els bombers puguin gestionar les emocions en situacions crítiques
Amb l'objectiu de protegir la seva salut mental, reben un curs per part d'una psicòloga d'emergències

Els veïnats denuncien que són víctimes d'una banda organitzada que assalta xalets amb els propietaris dins
Els veïnats de la urbanització de Cala Pi, a Llucmajor, denuncien que estan patint una onada de robatoris. Aquesta nit passada han assaltat quatre xalets de la zona. I hi han entrat mentre els propietaris dormien. Els residents asseguren que tenen molta por i se senten indefensos. Creuen que els robatoris són obra d’una banda criminal organitzada, que ja va actuar a la zona l’estiu passat.
Els residents fa un any que esperen que l’Ajuntament de Llucmajor instal·li càmeres de videovigilància a les dues entrades de la urbanització. Pensen que d’aquesta manera es podria controlar qui hi entra i qui hi surt per poder detenir els lladres.
L’Ajuntament de Llucmajor ha informat que ha reforçat les dotacions de Policia Local per incrementar la vigilància de la zona. Pel que fa a les càmeres, el Consistori ha explicat que s’està seguint el procediment administratiu per instal·lar-les.
Amb l'objectiu de protegir la seva salut mental, reben un curs per part d'una psicòloga d'emergències
S'espera que els altres 27 activistes espanyols de la flotilla arribin devers la mitjanit d'aquest dilluns a dimarts
La Guàrdia Civil espera els resultats de l'autòpsia, que determinarà si la víctima ha mort de manera natural o si es tracta d'un assassinat
L'home estaria implicat en un accident de trànsit en la rotonda del Fan cap a Mercapalma, a Palma, on ha mort un home de 31 anys