Voicello, el duo que formen Gabriel Fiol i Carme Garí, torna als escenaris després de mesos d’inactivitat. I és que han estat pares. Aquest dissabte presenten el seu nou projecte al Teatre Xesc Forteza de Palma, acompanyats de Miquel Marques a la bateria. I hi ha entrada gratuïta per als menors de 18 anys.
Un cant a l’amor, al despertar en parella… És el que traspua “Entrellaçades”, una de les cançons que conformen el nou projecte de Voicello. Aquest serà el primer concert que oferiran després de ser pares. Una experiència que defineixen com a preciosa, i que ha marcat la seva manera de fer música. Un capfico musical, entre onades d’amor i sensibilitat.
La seva principal reivindicació continua sent l'equiparació salarial amb la resta dels treballadors públics del seu sector, i exposen que la mitjana de diferència de sou és de 500 euros