Investiguen l’aparició de tres cadàvers surant en aigües de les Balears
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu

Enguany ja s'han viscut dues onades de calor, quan la mar s'escalfa per damunt del que és habitual durant almenys cinc dies consecutius
Enguany, hem viscut dues onades de calor marines, que succeeixen quan la mar s’escalfa per damunt del que és habitual durant almenys cinc dies consecutius.
Curiosament, a la tonyina vermella, que ve a criar a les Balears, li és beneficiós aquesta apujada. Tot i així, no ho és per a tota la cadena tròfica, cosa que pot suposar un problema.
Ara per ara, la tonyina viu un bon moment, després de trobar-se uns anys en perill d’extinció. Així i tot, cal ser prudents.
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu
Segons assenyalen, la infraestructura condiciona el creixement d'un sector amb demanda, diuen, d'aquestes embarcacions recreatives de grans dimensions