Palma presenta la programació de les festes de Sant Sebastià: consulta aquí els actes més destacats
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
La cap del servei, Sefa Terrasa, lamenta que no poden oferir una atenció 24 hores als malalts de càncer
196
L’entrevista sencera a la cap d’Oncologia de Son Espases, Sefa Terrasa, a ‘Al dia’ d’IB3 Ràdio
Toc d’atenció de la cap d’Oncologia de l’Hospital de Son Espases a través dels micròfons d’IB3 Ràdio. En una entrevista al programa ‘Al dia’, la doctora Sefa Terrasa ha reclamat una ampliació de la plantilla que, en aquests moments, compta amb 11 metges adjunts i 7 residents.
Són xifres que Terrasa considera del tot “insuficients per donar una atenció de qualitat als malalts de càncer”. “Crec que el meu servei es mereixeria tenir guàrdies de 24 hores. Hauríem de poder atendre els nostres malalts a la zona d’hospital de dia, on reben els tractaments habitualment, i no obligar-los a passar per urgències”, ha dit.
La Unitat d’Oncologia de Son Espases és un referent en el tractament de tumors d’ossos, entre d’altres.
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Aquest dijous s'ha presentat l'acte i s'ha fet un assaig general
L'assistència de gent ha estat tan multitudinària que algunes persones han hagut de quedar a fora