Joan Rabassa, de 17 anys, corona el pi de Pollença
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
Fan feina per presentar un projecte ambiciós que millori també la visibilitat i el finançament d'aquest esport
87
Amb unes eleccions a la Federació Espanyola de voleibol a l’horitzó, ha arribat el moment de fer un canvi. Això pensen almenys onze de les denou federacions autonòmiques, entre elles la balear. Volen un altre model de gestió en aquest esport, que camini cap a la professionalització i la millora tant del finançament dels clubs com de la seva visibilització dins el panorama mediàtic.
En declaracions al programa Esports 3 d’IB3 Ràdio, la presidenta de la Federació Balear, Dolors Besné, ha explicat la necessitat “de crear un projecte que il·lusioni a tothom, des del primer jugador al darrer periodista, perquè també és urgent que els mitjans de comunicació estimin aquest esport”. Besné ha destacat que totes les federacions implicades en aquesta iniciativa ho fan no només en àmbit autonòmic, “sinó per millorar sobretot en àmbit nacional, ja que arriba un moment en què les joves promeses ja no volen anar a la selecció, no els suposa cap al·licient ni motivació”.
Dolors Besné insisteix en què aquest esport “s’ha de moure, i de vegades no tot passa per millorar el finançament a base de doblers”, subratlla. “De vegades s’han d’aconseguir coses en espècies, que et facilitin els assumptes per arribar a l’objectiu final”. Això, insisteix, per evitar dependre exclusivament dels recursos econòmics.
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
La celebració de Sant Antoni ha quedat a mitges
A Vila, es confirma que es coronarà el pi avui vespre, independentment de la pluja