Cort cancel·la tots els actes oficials de les festes de Sant Sebastià
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
La II edició dels Dies Europeus de l'Òpera a Mallorca continuarà demà al passeig de Palmanova
El mig del Mercat de Santa Catalina de Palma ha estat l’escenari triat enguany per la segona edició dels Dies Europeus de l’Òpera a Mallorca. 3 sopranos i una mezzosoprano del Conservatori de Música de Balears s’han acollit a aquesta iniciativa europea per acostar el gènere de música teatral als ciutadans.
Amb cara d’astorats els clients s’han acostat a escoltar el duet de les flors del francès Léo Delibes o Via Resti Servita, un clàssic de Wolfgang Amadeus Mozart. Demà a les 12 seran al passeig de Palmanova.
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
El pare, de 52 anys, presentava contusions i també ha estat traslladat a un centre hospitalari
El president del Consell, Dolfo Vilafranca, sosté que la mesura es vol aplicar de manera gradual i sense generar conflictes amb les empreses de lloguer de vehicles ni les navilieres
IB3 Televisió emet un documental sobre aquest assumpte, una experiència que tothom recorda a Mallorca