Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Joan Laínez, Lara Martorell i Maria Victòria Cortés han gestat aquest espectacle
La darrera proposta d’Euroclàssics no deixarà indiferent a ningú. La interpretació de la reconeguda actriu Laia Martorell fa de nexe entre la veu de Joan Laínez i la música de Maria Victòria Cortés. I generen una experiència única, que elogia la universalitat del desamor.
Poesia, música, teatre, òpera. Disciplines que es converteixen en una sola, a l’espectacle “Con mi dolor a solas”. Precisament el desamor transita tot el recital. Un dolor que farà connectar amb el públic, i que encarna l’actriu Lara Martorell, en diferents papers que ha adaptat per a l’ocasió.
Un format únic i original, on piano, interpretació i veu assoleixen les seves màximes potencialitats. L’estrena serà aquest divendres a Llucmajor, i es podrà tornar a veure a Palma i a Pollença.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Abans de l'estiu faran les pràctiques a municipis com Sóller, Capdepera i Santa Margalida
Centenars de persones s'han llençat al carrer per celebrar les rues
Això haurà de servir als jutges per aclarir si hi va haver negligència mèdica, tal com denuncia la mare