La detinguda és una dona de 41 anys. A l'interior de l'habitatge s'han trobat 271 plantes de marihuana
Imatge del material intervingut. / Guàrdia Civil.
1021L’operació contra el narcotràfic s’ha duit a terme en un dels habitatges d’aquest edifici de Sineu. Ha estat una intervenció conjunta de la Guàrdia Civil i la Policia Local contra el tràfic de drogues i ha conclòs amb un detingut, una dona de 41 anys, com a presumpta autora d’un delicte contra la salut pública i de defraudació de fluid elèctric, en haver realitzat una connexió il·legal directament a la xarxa elèctrica, per aconseguir la potència desitjada per l’alt consum de la plantació i evitar-ne, a més el pagament.
El matí d’avui, la Guàrdia Civil, després d’obtenir el consentiment de la inquilina del domicili, ha accedit a l’interior de la casa on han trobat 271 plantes de marihuana en avançat estat de creixement, distribuïdes en tres habitacions de la planta superior. Aquestes es trobaven perfectament condicionades amb tot el necessari per a la seva cura, focus, ventiladors d’aire condicionat, extractors d’aire, instal·lació de reg amb productes per a potenciar el creixement, etc. Ha estat necessari utilitzar un camió de la brigada municipal per traginar la droga i els objectes decomissats.
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Es tracta d'un britànic de 40 anys