S'han detengut quatre persones i s'han escorcollat 41 tallers
Operació contra els tallers mecànics il·legals. La Guàrdia Civil ha escorcollat 41 tallers de vehicles i han detingut quatre persones. S’investiguen tres més per delictes contra el patrimoni. La investigació va començar arran d’una denúncia presentada per una associació empresarial de Balears.
El SEPRONA hi ha detectat 170 infraccions administratives. En concret, nombroses infraccions en la gestió o emmagatzematge de residus i la manca d’autoritzacions d’activitat. En l’operatiu també s’han recuperat dels tallers il·legals 4 vehicles que havien estat robats.
Unes 200 persones s’han concentrat a les portes del centre, as Pil·larí, a Palma, i s'hi ha llegit un manifest: "Aquí t'esperam, amb els braços oberts"
Continua ingressat a Son Espases, estable, i serà traslladat a planta
Els dos partits mantenen oberta la marca a altres forces polítiques i asseguren que estan en perill per mor de la inacció dels partits d'àmbit estatal i pel que qualifiquen d'allau migratòria