Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Investiga el finançament de l'estada de Carles Puigdemont a Bèlgica i la seva suposada relació amb el Tsunami Democràtic
Operació de la Guàrdia Civil a Barcelona en relació amb el presumpte desviament irregular de fons públics cap a l’independentisme. Ha estat ordenada pel jutjat d’instrucció número 1 de la ciutat comtal, que investiga el finançament de l’estada de Carles Puigdemont a Bèlgica i la seva suposada relació amb el Tsunami Democràtic.
L’operació inclou una vintena de detencions i més de 30 entrades i escorcolls. Entre els detinguts, l’exconseller i exdirigent d’Esquerra, Xavier Vendrell, l’exdirigent de Convergència i Unió, David Madí, i Oriol Soler, un conegut empresari de la comunicació.
Estan acusats de malversació, prevaricació, blanqueig i, també, de desórdres públics per presumptament finançar la creació de Tsunami Democràtic. També s’investiga com es finança l’estructura que sustenta l’eurodiputat Puigdemont en la seva residència de Waterloo.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat