Els doblers recaptats seran per fer front a la indemnització de víctimes dels terroristes
La Guàrdia Civil ha iniciat una operació per decomisar bens d’etarres condemnats. S’està realitzant al País Basc, Navarra i La Rioja per decomissar vehicles, doblers i habitatges de 50 membres de la banda que deuen 8 milions d’euros.
Varen ser condemnats i encara no havien fet front al pagament de la responsabilitat civil. Els doblers recaptats seran per fer front a la indemnització de víctimes dels terroristes. Una operació realitzada en col·laboració amb l’Audiència Nacional i que el ministre de l’Interior, Juan Ignacio Zoido, ha anunciat durant la seva visita a Palma.
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Es tracta d'un britànic de 40 anys