Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

El conductor que va causar l'accident està a la UCI i es troba estable
La jove de Sa Pobla que va resultar ferida en l’accident provocat per un conductor que circulava en direcció contrària, a l’autopista d’Inca la matinada de dissabte, evoluciona favorablement. Miquela Torrens està a l’Hospital de Son Espases, on aquest dilluns migdia l’han operada per una fractura del peu.
De moment, la jove passa les hores adormida, està plena de macadures i desorientada, però la seva família confia que es recuperi aviat. També espera que pugui fer vida normal. La jove, que té 19 anys, estudia un mòdul d’esport i juga a tennis, padel i futbol. De fet, quan va tenir lloc l’accident, tornava a sa Pobla des de Palma, després d’entrenar amb el seu equip i sopar. La seva mare es va començar a preocupar quan varen tocar les 4.30 hores de la matinada i encara no havia arribat a casa. Va ser llavors quan va trucar al 061 i la varen informar que estava ingressada a l’Hospital.
Pel que fa a l’estat de la investigació, no es descarta que el conductor anés en sentit contrari per equivocació. El jove, de 21 anys, continua ingressat a la UCI i es troba estable. A l’accident, va morir el seu germà de 18 anys.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella