Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

El president del PP, Biel Company, censura la queixa del president del Parlament que els tribunals vetin lleis autonòmiques
El president del Partit Popular, Biel Company, ha censurat la queixa que ha fet el president del Parlament, Baltasar Picornell, sobre el veto que fan els tribunals a algunes lleis autonòmiques. Company ha subratllat que la democràcia neix des de la llei.
Per la seva banda, el líder de Ciutadans, Xavier Pericay, ha assegurat que el discurs de Picornell no és institucional, ja que no representa la pluralitat de la comunitat autònoma.
La diputada del grup parlamentari El Pi, Maria Antònia Sureda, ha lamentat que Picornell no hagi fet referència al Síndic de Greuges i tampoc de l’escó 60.
Pel que fa als grups dels Acords pel Canvi, MÉS per Mallorca considera que avui ha de ser un dia de celebració i també de reivindicació. El portaveu dels econacionalistes, David Abril, ha dit que s’ha de defensar la dignitat de les Balears davant un govern d’Espanya q no té en compte la realitat de l’Arxipèlag. El portaveu del PSIB a la cambra autonòmica, Andreu Alcover, ha assenyalat que modificar l’Estatut no només depèn del Parlament.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren
La dona, de 27 anys, hauria perdut una falange del dit gros i es troba ingressada al Mateu Orfila