Francina Armengol haurà de comparèixer aquest dimarts al Parlament per explicar la seva gestió en la segona onada de la pandèmia del coronavirus. La compareixença estava prevista per dimarts passat però un brot de coronavirus a la cambra autonòmica va obligar a suspendre l’activitat parlamentària. Aquest dilluns els grups de l’oposició han criticat que no s’ha duit a terme una política eficaç per controlar el virus. Els grups que sustenten l’Executiu d’Armengol, Podem i MÉS, demanaran més contundència davant el Govern central. El PSOE reclama a l’oposició propostes constructives i altesa de mires.
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa
El dispositiu, amb més d'un centenar d'agents de la Policia Nacional i la policia local de Palma, ha permès intervenir diverses substàncies estupefaents, doblers en efectiu i esbucar set punts de venda