Mor un ciclista a la carretera d’Inca, arran de l’impacte amb un cotxe
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
El film de Christopher Nolan se'n duu 7 premis, inclosos el de millor pel·lícula i millor director
Oppenheimer ha estat la gran guanyadora dels Premis de l’Acadèmia Britànica, els BAFTA. 7 premis en total per a la història sobre el creador de la bomba atòmica, incloent-hi els de millor pel·lícula i millor director, Christopher Nolan.
Cillian Murphy, que interpreta Oppenheimer, se’n va dur el BAFTA a millor actor protagonista, així com el seu company Robert Downey Jr., el premi a millor actor de repartiment. “És un any excepcional”, comentava en recollir el premi.
Una Emma Stone brillant se’n va dur el BAFTA a millor actriu protagonista per Pobres criatures, pel·lícula que va acabar amb 4 premis tècnics més.
Da’Vine Joy Randolph va fer riure el públic en recollir el premi a millor actriu de repartiment i es va emocionar recordant totes les dones invisibilitzades com el seu personatge a Los que se quedan.
La societat de la neu de Bayona va quedar sense premi. La millor pel·lícula de parla no anglesa va ser per La zona de interés, una història sobre l’holocaust. Un horror, el de persones innocents que moren, que el productor va recordar que es repeteix avui en dia en lloc com Gaza, Israel, Ucraïna i el Iemen.
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada