Ha mort Joan Roca, baixista d’Antònia Font
Tenia 53 anys i fa prop d'un any li van diagnosticar una malaltia
El text es presentarà a l'Assemblea de Batles perquè els consistoris l'aprovin i apliquin de cara a l'estiu de 2018
/Foto: EUROPA PRESS
179L’Ajuntament de Calvià té preparat un dispositiu policial especial per evitar que aquest cap de setmana es repeteixi la brega multitudinària d’una cinquantena de joves de dissabte passat a Peguera. Per evitar aquestes situacions, els consistoris treballen en una ordenança marc que reguli el consum i la venda de begudes alcohòliques i se’n restringeixi l’accés als menors.
L’ordenança es presentarà a l’Assemblea de Batles perquè els consistoris l’aprovin i apliquin de cara a l’estiu de 2018. S’incrementaran els controls, es prohibirà la venda ambulant d’alcohol, intensificant les accions enfocades a prohibir el consum entre els menors.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Tenia 53 anys i fa prop d'un any li van diagnosticar una malaltia
Viatjaven en una motocicleta quan, per causes que s'investiguen, un taxi les ha envestit
L'actuació prevista per a la darrera jornada del festival es transforma en una mostra d'afecte, estima i admiració cap al músic mallorquí