societat
/Foto: EUROPA PRESS
L’Ajuntament de Calvià té preparat un dispositiu policial especial per evitar que aquest cap de setmana es repeteixi la brega multitudinària d’una cinquantena de joves de dissabte passat a Peguera. Per evitar aquestes situacions, els consistoris treballen en una ordenança marc que reguli el consum i la venda de begudes alcohòliques i se’n restringeixi l’accés als menors.
L’ordenança es presentarà a l’Assemblea de Batles perquè els consistoris l’aprovin i apliquin de cara a l’estiu de 2018. S’incrementaran els controls, es prohibirà la venda ambulant d’alcohol, intensificant les accions enfocades a prohibir el consum entre els menors.
Cercador |
La presidenta del Govern posa l'accent en la importància de fer una desescalada "lenta i segura" per a arribar a...
La incidència acumulada (IA) en 14 dies se situa aquest dijous en 97 casos per cada 100.000 habitants, una xifra...
El president del Consell, Vicent Marí, el qual ha traslladat a la consellera que revisi la situació d'aqui a 7...
Recorden a qui va ser regidor d'Artà, Joan Escanelles, i també a Bartomeu Ginard, Llorenç Muntaner i Vicenç Miquel Piris, tots ells assassinats entre els anys 1936 i 1937.