La Policia creu que atacaven turistes grans, els robaven la cartera i després els treien en els doblers i les targetes de crèdit
Un jutjat de Palma ha decretat l’ordre d’allunyament de Mallorca, en un dia, per als 17 integrants de la presumpta banda de carteristes detenguts a Palma. La Policia Nacional els començà a seguir la pista en el mes de març, arran de l’augment de robatoris al centre de Ciutat i als mercats dels pobles. En els escorcolls també han trobat doblers en metàl·lic.
Els agents creuen que es tracta d’una organització criminal itinerant que triava turistes grans, els robava la cartera i després en treien doblers amb les targetes de crèdit. La majoria dels encausats ja tenen antecedents per fets similars.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa
Des de fa uns dies se'n poden veure en gran quantitat en el seu viatge migratori cap al nord d'Europa