Troben el cos sense vida d’Angelita Silva De Souza
Així ho determinen les anàlisis fetes amb una mostra d'ADN

Demà divendres, passaran a disposició judicial els ocupants de les quatre embarcacions interceptades avui dijous al sud de Mallorca
Els immigrants arribats en quatre embarcacions avui dijous podrien sol·licitar protecció internacional i aconseguir permís de residència. Però per a això han de complir una sèrie de requisits i patir un risc al seu país d’origen.
Organismes de defensa dels drets humans demanen que no es criminalitzi el fenomen de la immigració. També que es donin exemples de solidaritat a Europa i que es compleixin els protocols internacionals. Demanen, també, als mitjans de comunicació, que contribueixin a no estigmatizar els migrants. Que s’expliquin els motius reals pels quals provoquen que abandonin els seus països posant en risc la seva vida.
Així ho determinen les anàlisis fetes amb una mostra d'ADN
La Guàrdia Civil ha inspeccionat dos comerços i investiga quatre persones per delictes contra la propietat intel·lectual
Travessava el pas de vianants amb la seva família quan un cotxe els ha envestit
Vuit persones han resultat ferides, entre les quals dues dones traslladades en estat crític a l'hospital de Son Espases