Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Creuen que sostenibilitat i agricultura han d'anar plegades
Grans organitzacions ecologistes com Greenpeace o Amics de la Terra varen reclamar aquest divendres a la ministra de Transició Ecològica, Teresa Ribera, que no aturin les polítiques ambientals. Creuen que la sostenibilitat i l’agricultura han d’anar plegades.
A favor de les protestes dels agricultors, però no de com ho està gestionant la Unió Europea. L’Associació Amics de la Terra veuen amb perill les concessions que ha fet amb els pesticides. “Seria un retrocés lamentable perquè està demostrat que els pesticides tenen una activitat molt perniciosa per a la salut humana”, explica Mariano Reaño, president de l’Associació aquí a les Illes.
La seva aposta és que el camp ha d’anar cap a una agricultura regenerativa i fugir de la industrial. Quant a la sequera, creuen que una part de la solució implicaria, per exemple, adaptar els conreus a espècies que aguantin millor la manca d’aigua i les altes temperatures.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució
La família havia demanat la col·laboració ciutadana per poder trobar-lo