Rels B oferirà un concert gratuït al parc de la Mar a Palma el pròxim 11 de setembre
L'endemà, l'artista mallorquí rebrà el títol de fill predilecte de Mallorca
Reclamen ajudes directes per a les empreses i que s'incrementi el ritme de vacunació
Representants de l’àmbit econòmic i empresarial, juntament amb els agents socials i la UIB, reclamen a Pedro Sánchez un tracte diferenciat per a les Illes Balears per poder iniciar així la recuperació econòmica.
Avui han visitat la Delegació del Govern, on han lliurat a la delegada Aina Calvo una carta per al president en què demanen ajuda per fer front a la crisi econòmica que viu l’arxipèlag. Al·leguen que Balears és la comunitat més castigada per la pandèmia en termes econòmics, i per això sol·liciten un pla urgent basat a aconseguir un territori segur amb l’arribada de més vacunes, i en la captació d’ajudes directes per als diferents sectors productius.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
L'endemà, l'artista mallorquí rebrà el títol de fill predilecte de Mallorca
L'home està investigat inicialment per presumptes delictes d'homicidi per imprudència, lesions i contra la seguretat viària
No s'han perdut la cita la presidenta del Govern, Marga Prohens, i el batle de Palma, Jaime Martínez, a més de regidors i altres representants polítics dels partits del PP i Vox