Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

Unes 200 persones han gaudit de tallers familiars i han ballat al ritme de la música
Unes 200 persones han assistit a l’horabauxa d’Orgull Llonguet a la plaça de l’Olivar, per commemorar el 10è aniversari del col·lectiu.
La festa ha començat a les 17.30 hores amb tallers familiars on fer xapes o estampar bosses de tela. Tampoc ha faltat la música amb les mescles dels discjòqueis Random Nancy i Dudu; i el concert de Fades.
Orgull Llonguet commemora així deu anys oferint un model de festa alternatiu per alimentar el sentiment de pertinença a Palma.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella