Enric Mas fa història i guanya la Vuelta
Dotze anys després, un espanyol torna a regnar a la volta ciclista a Espanya
El president de l'Hestia Menorca és ambiciós amb el projecte menorquí a la LEB Plata
El president de l’Hestia Menorca, Oriol Segura, ha fet una radiografia del projecte menorquí per a la pròxima temporada, cinquè any a LEB Plata, amb la il·lusió i l’ambició per bandera.
L’Hestia Menorca manté el discurs esportiu il·lusionant i ambiciós, mentre treballa per reforçar les parts del projecte més damnificades per la crisi sanitària de la COVID-19. Una és l’econòmica. L’altra passa per incrementar el número d’abonats. El mandatari confia en el retorn de l’afició a Bintalfa.
El disseny de la segona temporada completa de Javi Zamora al front de l’equip s’ha iniciat amb la renovació de Longarela, Alderete i Tamayo. El perfil de la resta de la plantilla tendrà la mateixa essència.
El mandatari menorquí celebra l’increment de la representació balear a LEB Plata. Un factor, diu, de motivació extra pel bàsquet de les illes.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Dotze anys després, un espanyol torna a regnar a la volta ciclista a Espanya
Per als qui necessiten el cotxe cada dia, cada cèntim compta i elegir on posar benzina ja és una manera més d'intentar estalviar
Enguany, alguns han baixat la seva producció més d'un 20%