Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

El tècnic del Poblense no veu just que alguns jugadors del Mallorca B entrenin amb el primer equip
A 3a divisió, els equips no entrenen, però ja tenen data per disputar el play-off express d’ascens a segona divisió B. Nosaltres hem estat amb el tècnic del Poblense Óscar Troya per analitzar la situació.
El tècnic reconeix la incertesa en el retorn a la competició. Les diferents interpretacions de les ordres ministerials sobre el retorn als entrenaments no ajuden. Això sí, Óscar Troya té clar que si es reprenen els entrenaments ha de ser amb les mateixes garanties que els jugadors de Primera.
En principi, Troya no podria seure a la banqueta per ser persona de risc. Això sí, el tècnic té clar que tornar a engranar l’equip necessita un temps. A més, no veu just que alguns jugadors del Mallorca B entrenin amb el primer equip.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat