Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
El festival es prepara per tancar aquesta onzena edició amb un cap de setmana de luxe
Daria Molteni, mallorquina, és codirectora d’Ovella, una pel·lícula sorprenent i que és el resultat del treball conjunt d’un grup d’alumnes de l’Escola de Cinema i Audiovisuals de Barcelona. Una aposta arriscada d’un gran equip d’estudiants que han sabut coordinar una idea molt original que avui podrem descobrir en el marc de l’Atlàntida Film Fest.
L’altre plat fort de la jornada és la projecció d’Stardust, una ficció basada en David Bowie i la transició cap al seu alter ego Ziggi Stardust. Una de les coses que més crida l’atenció d’aquesta pel·lícula és que no hi sona cap cançó del geni britànic.
El director del film, Gabriel Range, present al festival, explica que el no poder disposar dels grans èxits del Bowie dona l’oportunitat a l’espectador de centrar l’atenció en la persona i no tan en l’obra de l’artista.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Abans de l'estiu faran les pràctiques a municipis com Sóller, Capdepera i Santa Margalida
Centenars de persones s'han llençat al carrer per celebrar les rues
Això haurà de servir als jutges per aclarir si hi va haver negligència mèdica, tal com denuncia la mare