Una església de Palma transforma el seu santuari en un espectacle audiovisual inèdit
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Aquesta obra que relata el llegat familiar de la cantautora Anna Ferrer s'ha imposat a les altres dues obres finalistes
Tres projectes rodats a Menorca es disputaven ahir el premi biosfera del Menorca Doc Fest. El curtmetratge guanyador va ser Pa, de Maria Besora, sobre la tradició familiar de forners de la cantautora Anna Ferrer, una professió que no continuarà per dedicar-se a la música. Entre els dos mons, però, la cantant ha descobert nexes d’unió.
Les altres dues obres finalistes han estat Ses dames de s’hipòdrom i Com anar en bicicleta o indagacions sobre un futur imminent.
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Alguns dels animals que hi havia han mort
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre