Sóller contra la massificació turística
Sota el lema "Sóller al límit" els convocants es queixen de la proliferació del lloguer turístic i l'excés de trànsit en temporada alta
Set forns eivissencs el començaran a comercialitzar aquest divendres
Eivissa començarà a comercialitzar aquest divendres el pa integral fet amb blat de xeixa. Tradicionalment era un dels blats més valorats per fer pa pagès. Una de les finques que ha mantingut el cultiu d’aquest cereal és la finca de Can Blay.
Els forns eivissencs que participaran són els de Can Blay, Can Bufí, Can Coves, Gatzara, La Canela, Samovar i Can Noguera. Un pa deliciós que podrem trobar en qualsevol d’aquestes pastisseries cada dimarts i divendres per uns 5 euros el quilo.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Sota el lema "Sóller al límit" els convocants es queixen de la proliferació del lloguer turístic i l'excés de trànsit en temporada alta
Un company l'ha localitzat aquest diumenge matí entre l'hipòdrom i la depuradora de Cala en Blanes