Localitzada la menor de 17 anys desapareguda a Palmanova
L'alerta per desaparició ha estat desactivada

Participen al desè aniversari de la sala Shamrock, on interpretaran temes clàssics del seu repertori i d'altres més nous
Seves són cançons com “Mi agüita amarilla”, “Soy un animal” o la recordada “Yo no me llamo Javier”. Són grans èxits de Los Toreros Muertos. El grup liderat per Pablo Carbonell torna a Mallorca per celebrar el desè aniversari del Shamrock, on aquest dijous a la nit hi actuaran. Duran el seu nou espectacle on fan un homenatge a Javier Krahe.
Els seus temes van tenir un gran impacte als anys 80 i van convertir Los Toreros Muertos en una de les formacions més irreverents de La Movida madrilenya. El debut de la banda es va fer al 1986 i porten damunt els escenaris devers 30 anys. A banda, Carbonell també s’ha dedicat a ser humorista, presentador, director de cine i escriptor. Aquest dijous tornaran a demostrar que la seva música segueix amb la mateixa energia que sempre.
L'alerta per desaparició ha estat desactivada
La zona roman amb bandera groga mentre cerquen l'animaló
Continua la incògnita, mentre s'especula quina espècie pot haver causat el que no sembla una mossegada
Després d'un mes, l'home de 54 anys ha estat traslladat a planta