Cort cancel·la tots els actes oficials de les festes de Sant Sebastià
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
Cayetana Álvarez de Toledo és la nova portaveu al Congrés, Marga Prohens en serà la secretària de Comunicació i Maria Salom portaveu adjunta en el Senat
La nova portaveu del Grup Popular al Congrés va ser l’aposta de Pablo Casado per encapçalar les llistes del PP a Barcelona a les passades eleccions generals. El president del PP ha defensat la moderació tant de Cayetana Álvarez de Toledo com del nou portaveu al Senat, Javier Maroto.
La mallorquina Marga Prohens assumeix la secretaria nacional de comunicació. Fins ara era responsable de la de comunicació interna. I Ana María Beltrán, presidenta del PP a Navarra, ha estat nomenada vicesecretària d’Organització del PP.
La nova número 3 és coneguda per la seva fermesa contra el nacionalisme basc. Precisament, de l’acord del PSOE per governar Navarra, n’ha estat molt crític Casado. Diu que ho considera motiu per no abtenir-se en una hipotètica segona votació d’investidura a Pedro Sánchez.
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
El pare, de 52 anys, presentava contusions i també ha estat traslladat a un centre hospitalari
Es revisaran els protocols de cara a controlar l'aforament de la plaça Vella de Pollença, durant el Pi
El president del Consell, Dolfo Vilafranca, sosté que la mesura es vol aplicar de manera gradual i sense generar conflictes amb les empreses de lloguer de vehicles ni les navilieres