Hiper Centro comprarà part de la producció de llet que Agama deixà d’adquirir
Es bastirà una nova fàbrica de productes lactis
Ha superat en la final altres 50 estudiants
L’estudiant de darrer curs de saxòfon del Conservatori Superior de Música de les Illes Balears, Pablo de la Fuente, ha guanyat el primer premi nacional intercentres al millor intèrpret de vent fusta i al millor intèrpret de música contemporània.
Aquest concurs, celebrat a Madrid entre el 6 i el 8 de desembre, arreplega els alumnes més preparats dels conservatoris superiors de tot Espanya.
Pablo ha fet primer en la final i ha superat mig centenar de contrincants. De la Fuente estudia, enguany, el darrer curs de l’instrument. En el futur vol ser mestre de Saxòfon.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Es bastirà una nova fàbrica de productes lactis
L'Ajuntament de Calvià ha fet un minut de silenci per les dues víctimes mortals