El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Després de 16 anys al corredor de la mort la defensa de Pablo Ibar ha aconseguit revertir la seva situació. Un tribunal de Florida l’ha sentenciat a cadena perpètua.
La família celebra la condemna, que el manté en vida, i diu que aquesta és només la primera victòria, ja que seguiran lluitant perquè l’exonerin.
Per davant queda encara un llarg camí, que començà al 1994 amb l’acusació d’un triple assassinat comès a Florida.
Pablo Ibar, que és nebot del desaparegut boxejador basc, José Manuel Ibar “Urtain”, du 25 anys a la presó i ha estat jutjat per aquests crims fins en quatre ocasions.
Les tres primeres sentències varen ser declarades nul·les. El procés sempre ha estat envoltat de tot tipus d’irregularitats.
La defensa d’Ibar ja ha anunciat que demanarà un nou judici.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle