Detengut per apunyalar son pare i el padrí a Son Ferriol
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
El nou entrenador de la UD Eivissa es mostra ambiciós a la seva presentació. L'absència dels 11 futbolistes de la plantilla que són positius per COVID ha deslluit la primera sessió del tècnic a Can Misses
El dia de la seva posada de llarg com a tècnic blaucel, Paco Jémez ja ha demostrat que és un tècnic diferent. Amb l’equip situat a la mateixa distància del descens que de la zona de play-off, Paco Jémez ha dit que l’objectiu ha de ser arribar a la part noble de la classificació. El president, Amadeo Salvo, ha acompanyat el tècnic a la seva presentació.
Avui capvespre, Paco Jémez ha dirigit la seva primera sessió d’entrenament. Ho ha fet amb pocs efectius: set jugadors de camp i dos porters. Avui horabaixa mateix el club ha notificat 9 casos més de positius per coronavirus, 5 d’ells jugadors. Aquests se sumen a altres 6 futbolistes que estan aïllats als seus domicilis i fan un total d’11. En aquestes circumstàncies Paco Jemez fa feina des de ja per reconduir la situació d’un equip que acumula 6 partits sense guanyar i als quals només ha marcat un gol.
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €
L’home havia sortit a caminar aquest diumenge després de dinar i no va tornar al seu domicili
El presumpte agressor roman a l'àrea de psiquiatria de Son Espases