Les escoles celebren el Dijous Llarder
Moltes escoles de Palma han sortit avui en una rua al carrer per lluir les disfresses

El nou entrenador de la UD Eivissa es mostra ambiciós a la seva presentació. L'absència dels 11 futbolistes de la plantilla que són positius per COVID ha deslluit la primera sessió del tècnic a Can Misses
El dia de la seva posada de llarg com a tècnic blaucel, Paco Jémez ja ha demostrat que és un tècnic diferent. Amb l’equip situat a la mateixa distància del descens que de la zona de play-off, Paco Jémez ha dit que l’objectiu ha de ser arribar a la part noble de la classificació. El president, Amadeo Salvo, ha acompanyat el tècnic a la seva presentació.
Avui capvespre, Paco Jémez ha dirigit la seva primera sessió d’entrenament. Ho ha fet amb pocs efectius: set jugadors de camp i dos porters. Avui horabaixa mateix el club ha notificat 9 casos més de positius per coronavirus, 5 d’ells jugadors. Aquests se sumen a altres 6 futbolistes que estan aïllats als seus domicilis i fan un total d’11. En aquestes circumstàncies Paco Jemez fa feina des de ja per reconduir la situació d’un equip que acumula 6 partits sense guanyar i als quals només ha marcat un gol.
Moltes escoles de Palma han sortit avui en una rua al carrer per lluir les disfresses
Les retransmissions especials situen IB3 com la tercera cadena més vista a les Balears aquest diumenge
El cos sense vida ha aparegut amb una armilla salvavides i sense documentació
24 façanes i 11 comerços participen en el concurs de decoració de carnaval