La Unió Esportiva Eivissa rep diumenge el líder, l’Antequera, en un partit marcat en vermell i que podria rellançar les opcions blaves d’ascens directe.
La UD vol confirmar la seva resurrecció en un partit de pinyol vermell. Els blaus cercaran la seva tercera victòria consecutiva, que els permetria continuar una setmana més en zona de play-off i retallar a cinc la diferència amb el sorprenent líder de la Lliga. Paco Jémez podria fer debutar el fitxatge estrella del mercat d’hivern, el portuguès Tiago Bebé, en un partit que es disputa diumenge a les 12 del migdia i que podreu seguir en directe com sempre, a IB3 Ràdio i també a IB3 Televisió.
Teresa Comellas, de l'IES Josep Maria Quadrado de Ciutadella, ha tret un 9,878 i ha rebut, en companyia d'altres 19 alumnes, un reconeixement per part del Govern