Els caçadors volen saber per què moriren els seus cans al vaixell
Ara per ara, no duran a terme accions legals
Les fortes plogudes col·lapsen el clavegueram i provoquen abocaments que contaminen la collita
Pagesos i veïns del Parc Natural a Sant Josep lamenten els vessaments d’aigües fecals als terrenys agrícoles de la zona protegida. En porten tres aquest estiu.
I diuen que pateixen aquesta situació des de fa 20 anys. Les fortes plogudes col·lapsen el clavegueram i provoquen vessaments que contaminen la collita. De fet, també els operaris de la depuradora de Can Bossa tenen que netejar la brutor acumulada. El Govern culpa Sant Josep de no tenir separats pluvials i fecals, i el consistori demana al Govern que faci més potents els bombejos de la depuradora, a pocs metres de les finques afectades, per evitar el col·lapse. El Govern assegura que aquesta setmana es reunirà amb Sant Josep.
Ara per ara, no duran a terme accions legals
L'Aemet ha activat, entre les 08.00h i les 11.00h, l'avís taronja a la Tramuntana, est i sud de Mallorca; ara només està activat l'avís groc a Menorca
Ha estat una col·lisió posterior en marxa al quilòmetre 26 de la carretera vella de Sineu
En un informe recomana cercar alternatives i el Ministeri apunta a una solució en superfície