Nou radar a Ciutadella per evitar excessos de velocitat al nucli urbà
Les sancions seran, com a mínim, de 200 euros
Diverses famílies en situació vulnerable troben suport a la Plataforma
La no aplicació dels avanços legislatius o del codi de bones pràctiques bancàries per protegir les persones en situació de vulnerabilitat fa que encara facin fora de ca seva massa gent, en casos en què es podria haver evitat.
Moltes de les persones que es posen en contacte amb la Plataforma d’Afectats per la Hipoteca (PAH) de Mallorca estan a punt de perdre el seu habitatge, però no tot són històries en negatiu. Consuelo vivia de forma il·legal en un pis de l’Institut Balear de l’Habitatge (IBAVI), perquè no podia pagar el lloguer, i ara té un pis de lloguer social del mateix IBAVI, segons explica, gràcies a la insistència de la Plataforma. Igual que Catalina Pomar, qui té 67 anys i va perdre el mes passat la casa on vivia al Camp Redó, amb el seu fill discapacitat; després d’un temps d’incertesa, a la fi té un sostre on viure. En canvi, Francesca, professora de ioga, no sap encara com resoldrà la seva situació. Tot va començar quan va perdre la feina. Des de la PAH alerten que no es tracta de casos aïllats i alerten que en un any es podria repetir l’allau de desnonaments que es varen produir arran de la crisi de l’any 2008.
La Plataforma d’Afectats per la Hipoteca de Mallorca ha atès més de 10.000 persones durant els seus tretze anys d’existència. Una atenció que no atura.
Les sancions seran, com a mínim, de 200 euros
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut
Dia assolellat, molta afició i emoció a la pista per celebrar una diada especial
La majoria dels clients són treballadors del sector de la construcció, tot i que ja comencen a arribar els primers turistes