L’home que va intentar captar menors despullat en un vehicle abandona Menorca
Es tracta d'un ciutadà francès de vacances a l'illa

Al mes de juliol l'aeroport des Codolar va registrar una baixada del 68% de passatgers respecte al mateix mes de 2019
L’aeroport d’Eivissa és el cinquè de l’estat en trànsit de passatgers al mes de juliol, quan passaren per l’aeròdrom eivissenc més de 426 mil persones. Destaca també el fet que la meitat d’aquests visitants eren nacionals. Així i tot va registrar una baixada d’un 68 per cent en el nombre de passatgers respecte al mateix període de 2019.
Un creixement que s’esperava que fos més intens al mes d’agost, tot i que finalment, la quarantena del Regne Unit ha frenat un poc les expectatives, ja que és el principal mercat emissor en l’àmbit internacional. Així i tot, l’activitat a l’aeròdrom ha continuat augmentant durant la primera quinzena d’aquest mes.
Ara, però, totes les possibles expectatives s’han vist truncades per les restriccions imposades per Alemanya, Països Baixos i Bèlgica, dos països que l’any passat van ser el quart mercat emissor de turistes per Eivissa amb quasi 350.000 visitants.
Es tracta d'un ciutadà francès de vacances a l'illa
La seva principal reivindicació continua sent l'equiparació salarial amb la resta dels treballadors públics del seu sector, i exposen que la mitjana de diferència de sou és de 500 euros
Els altres tres detinguts en la darrera operació contra el narcotràfic a Son Banya han quedat en llibertat
Es coneix com a Verifactu i, segons la normativa antifrau, estan obligades a incorporar-lo a partir de l'any que ve