Espanya, finalista del Mundial
Després de guanyar a França 0-2, lluitarà pel seu setè gran trofeu d'una cita internacional de seleccions
No n'hi havia tants des del 2019. Entre tots podrien dur més de 13.000 passatgers, però arriben amb un 30 o 40% de capacitat
‘The World’ ha arribat la matinada de dilluns al port de Palma. És el creuer més luxós del món. Té piscines, botigues, restaurants, pistes de tennis i de golf. Hi viatgen multimilionaris que han comprat o llogat algun dels 165 apartaments privats que té. Passar-hi una nit costa al voltant de 1200 dòlars. Per comprar-ne, cal desembutxacar entre 1,5 milions i més de 7 milions de dòlars.
La guia turística Álex Fraile ens explica que molts dels propietaris són empresaris nord-americans. I assegura que és tan alt el seu poder adquisitiu que sovint fan servir els seus jets privats per anar fins allà on és el creuer i embarcar-s’hi.
“The World” coincideix aquest dilluns amb tres creuers més al port de Palma (Harmony of The Seas, Norwegian Epic i Mein Schiff). No n’hi havia tants des del 2019. Entre tots podrien dur més de 13.000 passatgers, però arriben amb un 30 o 40% de capacitat. És a dir, que en total hi viatgen unes 4.600 persones.
Aquest mes de setembre hi ha 33 escales de creuers al port de Palma. I a l’octubre gairebé es duplicaran: n’hi ha 61 de previstes. A tot Balears el mes de setembre ja s’han multiplicat per dos respecte les xifres d’agost (un total de 44 escales), i a l’octubre gairebé tornarà a duplicar-se: hi ha 86 escales programades.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Després de guanyar a França 0-2, lluitarà pel seu setè gran trofeu d'una cita internacional de seleccions
Posa en marxa un projecte que posa en valor la cabra menorquina i el seu potencial en la prevenció d'incendis forestals
El conductor sospitós ha donat positiu en la prova d'alcoholèmia