Palma acollirà el pròxim 25 d’octubre el congrés anual més important que se celebra a tot l’estat de directius i executius espanyols. L’edició d’enguany del congrés CEDE se centrarà en l’anomenada quarta revolució industrial: la digitalització. Està confirmada la presència de 1.500 directius d’arreu d’Espanya i ponències dels presidents de grans empreses com Telefònica, Naturgy, o Seat. La conferència inaugural serà a càrrec de la ministra d’Economia i Indústria, NadiaCalviño. Està per confirmar la presència del Rei Felip VI per clausurar una jornada que se celebrarà al Palau de Congressos.
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa
El dispositiu, amb més d'un centenar d'agents de la Policia Nacional i la policia local de Palma, ha permès intervenir diverses substàncies estupefaents, doblers en efectiu i esbucar set punts de venda