Topa contra diversos cotxes i intenta agredir una conductora a Sant Lluís
S'investiguen les causes de l'accident

Se celebrarà del 13 al 23 de febrer i hi participarà el saxofonista guanyador d'un premi Grammy, Kenny Garret
Palma tendrà, per primera vegada, un festival de música centrat exclusivament en el gènere del Jazz. És el Jazz Palma Festival, que se celebrarà del 13 al 23 de febrer. L’Ajuntament de Palma s’ha mostrat molt satisfet amb la proposta i pretén convertir el festival en un referent.
Durant 10 dies -i a espais molt diversos de ciutat com Es Gremi, el Teatre Principal o el Conservatori– es podrà gaudir d’una programació que des de l’organització han qualificat d’èxit. El calendari inclou artistes tant reconeguts com Jorge Pardo, considerat el 2013 com el millor músic europeu de jazz.
També hi participarà l’Orquestra Simfònica i el saxofonista guanyador d’un premi Grammy, Kenny Garret. Diumenge 23, tancarà la programació el prestigiós pianista i compositor Manel Camp amb una actuació al Teatre Xesc Forteza.
S'investiguen les causes de l'accident
En arribar els sanitaris d'emergències, han trobat el presumpte agressor ferit per arma de foc i l'han traslladat en estat greu a l'Hospital de Son Espases
La víctima, de 79 anys, va morir aquest dimecres a conseqüència dels trets del seu marit, de 82, amb una escopeta de caça, amb la qual després es va ferir ell mateix