El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
Els grups hotelers RIU i Melià demanen un major control del número de turistes que han crescut un 40% en quatre anys
Palma acollirà una cimera de les principals comunitats autònomes turístiques en resposta a la manca d’inversió en el sector per part del Govern espanyol. Ha estat una proposta de la presidenta del Govern, Francina Armengol, i el president del País Valencià, Ximo Puig, que han fet l’anunci al fòrum d’Exceltur a Madrid.
Armengol ha retret al govern de Rajoy que hagi deixat d’invertir en turisme. Diu que, perquè venguin turistes, cal invertir en infraestructures. La presidenta assegura que no és just que aquest esforç inversor l’hagin d’assumir les comunitats autònomes que, a més, estan infrafinançades, com és el cas de les Balears.
També al fòrum d’Exceltur, el conseller delegat de Meliá, Gabriel Escarrer, ha dit que és insostenible el creixement de 22 milions de turistes que ha viscut Espanya en els darrers quatre anys. Carmen Riu, consellera delegada del grup RIU, ha demanat un major control del número de turistes en destinacions molt limitades com els territoris insulars i ha reclamat una regul·lació per als apartaments turístics.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles
El matí del dia de Sant Joan sortiran 92 cavallers i en els actes del capvespre en seran 136