Tot a punt per a la Mallorca 312: a quines carreteres afectarà?
La competició torna amb 8.500 ciclistes i un ampli dispositiu de talls de trànsit a tota l’illa
Dia mundial de la presa de consciència de l'abús i el maltractacment a les persones grans
L’arribada de la pandèmia va posar encara més en relleu la fragilitat dels drets de la gent gran. Els usuaris de les residències quedaren tancats al seu interior durant mesos, sense cap contacte amb l’exterior ni amb els seus éssers estimats. Molts moriren. D’altres quedaren desemparats a les seves llars, sense rebre l’atenció necessària. Avui se celebra el Dia mundial de la presa de consciència de l’abús i el maltractament a les persones grans. Per això, un grup de persones de diveses plataformes que defensen els drets dels majors, s’han concentrat avui a la plaça de Cort.
També a Palma i per aquest mateix motiu, s’ha celebrat la trobada de professionals ‘Una mirada a la protecció de la gent gran’, on hi han participat professinals i tècnics en la gestió directa dels serveis assistencials a la gent gran. També hi ha participat el Conseller d’Afers Socials del Consell de Mallorca i President de l’IMAS, Javier de Juan. ha explicat les línies d’actuació amb les que es replantegen una nova estratègia per donar una millor cobertura a les seves necessitats.
Ara, prop d’un 15% de la població a Espanya és major de 65 anys i es calcula que d’aquí a dues dècades aquesta xifra s’haurà duplicat.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La competició torna amb 8.500 ciclistes i un ampli dispositiu de talls de trànsit a tota l’illa
Només el 38% dels alumnes han anat aquest divendres a classe. Asseguren que no aturaran fins que Miquel Rodán deixi l’escola