Un cap de fibló provoca danys a Binissalem, Marratxí i a Can Valero de Palma
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes

Prop de 400 dermatòlegs analitzen aquests dies a Palma les darreres novetats en la matèria
En qualque moment de la vida, tots hem patit o patirem episodis d’alopècia; ho diuen els experts. Asseguren que, avui en dia, existeixen molts de tractaments. Més de 400 dermatòlegs especialitzats en la matèria participen aquests dies a Palma, en el vint-i-cinquè congrés espanyol d’una especialitat anomenada tricologia.
Tot i que hi ha un component genètic important que condiciona la pèrdua dels cabells, els factors externs fan que tothom pateixi episodis d’alopècia al llarg de la vida. Homes, dones, però també infants. Sortosament, avui dia, existeixen nombrosos tractaments per combatre-la. Amb tot, la patologia, sovint, té una afectació psicològica en els pacients.
Molt interessant. És sabia poc del cabell i es del tot important els avanços que hi ha en aquest cap.
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes