Una església de Palma transforma el seu santuari en un espectacle audiovisual inèdit
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Melià Hotels Internacional ha rebut el Premi a la Millor Cadena Hotelera Internacional
Més d’una trentena d’experts en comerç electrònic han participat aquest divendres a Palma a la III Conferència Internacional sobre Innovació en la Indústria Turística.
Amb la finalitat de promoure el desenvolupament i la innovació tecnològica en el turisme, professionals del sector i emprenedors d’àmbit local, nacional i internacional han assistit en aquest fòrum de referència empresarial.
Durant la jornada, Melià Hotels Internacional ha rebut el Premi a la Millor Cadena Hotelera Internacional d’enguany en innovació i transformació. La Costa del Sol, a Màlaga, també ha rebut un premi per ser la millor destinació turística intel·ligent.
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
Alguns dels animals que hi havia han mort
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre