L’Ajuntament de Palma apagarà els llums del Consistori i de la Catedral a les 22.00 hores a partir d’aquest dilluns sobre la base del Reial decret llei de mesures de sostenibilitat econòmica i amb l’objectiu de reduir el consum i estalviar energia.
Així, a partir d’aquest 8 d’agost, l’enllumenat de l’ajuntament i el de la Seu s’apagaran a les 22.00 hores. El Castell de Bellver té concerts gairebé cada dia d’agost i, per aquest motiu, els llums s’apagaran a les 00.00 hores menys dos dies, que mantindran l’horari habitual fins a les 02.30 hores perquè les actuacions finalitzaran més tard. A partir del 9 de setembre, quan ja hauran acabat els concerts, s’apagaran els llums a les 22.00 hores també al Castell. Les fonts ornamentals ja s’apaguen actualment a les 22.00 hores.
L’Ajuntament de Palma ha remarcat que està compromès amb la transició ecològica i el canvi cap a energies més netes. Així, ha recordat que ha apostat pel canvi en l’enllumenat públic per tecnologia LED, que ha suposat un estalvi energètic del 40 %, “xifra que continua incrementant-se perquè es continua renovant l’enllumenat”.
A més, es canviarà l’enllumenat de 27 camps de futbol municipals i Emaya ha posat en marxa un projecte per a descarbonitzar l’Ajuntament en 2030. “Cerca generar i emmagatzemar energia neta per a proveir el 100 % del consum de l’Ajuntament i les seves empreses públiques i organismes autònoms”, han explicat.
El cos, quasi momificat i encara per identificar, va ser localitzat a l'interior d'una caseta abandonada ubicada entre Can Picafort i Son Serra de Marina